2013. május 23., csütörtök

Back to school

A hosszú hétvége után visszatértem a suliba és rögtön egy órával kezdtem. Másodéves fogászati asszisztenseknek tartottam órát. Az óra témája a fogászat területei voltak. Olyan órát terveztem nekik, ahol fejleszteni tudom a szókincsüket és azt a képességüket, hogy megmagyarázzanak dolgokat angolul, mert úgy vettem észre, hogy ezt soha nem kérik a tanulóktól. Jó nagy csoporttal kellett dolgoznom és elég jól sikerült az óra, csak engem nagyon zavar, hogy nem tudom a tanulók nevét, mert így csak 'a szőke hölgy a piros pulcsiban' módon tudok valakivel szóba elegyedni, ami mindig okoz némi derültséget, ami megtöri az óra menetét.


Ez után az orvosi asszisztensek E2-es vizsgáján jártam. Az E1 egy elméleti vizsga, az E2 egy a gyakorlathoz kapcsolódó kutatást bemutató prezentáció, az E3-as pedig a végső gyakorlati vizsga, amin korábban már jártam. A vizsgák egymásra épülnek és a bizonyítvány megszerzéséhez mindegyiket teljesíteni kell. Három hölgy prezentációját néztem végig. Egy prezentáció 20-25 perc. A tanulók önállóan választanak témát a gyakorlatukkal kapcsolatban, majd kutatómunkát végzetnek, kérdőíveznek. A témák mindig arra keresnek választ, hogy miként lehet az egészségügyi ellátást javítani. A kutatás eredményeit egy prezentációban mutatják be a többi tanulónak és a két értékelő tanárnak, akik egy értékelőlap segítségével értékelik a látottakat. A tanulók minden prezentáció végén megfogalmaznak három állítást, amit megvitatnak a jelenlevőkkel.

A napot egy újabb órával zártam. Ezúttal az első éves orvosi asszisztensekkel gyakoroltam a kérdő formákat  egy a beteg kórtörténetének felvételről szóló párbeszédbe ágyazva. illetve szót ejtettünk az eldöntendő kérdésekről és a rövid válaszokról. 

A függöny nélküli ablakokat a cicák is élvezik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése